Test alert message!

Mucoangin® Citroen 20 mg, zuigtabletten

Mucoangin Citroen heeft een lokaal verdovende werking welke de pijn verlicht bij acute keelpijn.

Geneesmiddel

Toepassing
Het verlichten van de pijn bij milde tot matige symptomen van acute keelpijn.

Niet gebruiken bij:
- U bent allergisch voor een van de stoffen in dit geneesmiddel.
- U lijdt aan de zeldzame erfelijke aandoening fructose-intolerantie.

Samenstelling
Werkzame stof: 20 mg ambroxolhydrochloride
Hulpstoffen: citroensmaakstof (bevat sucrose), frescofortsmaakstof, sorbitol (E420), sucralose, macrogol 6000, talk

Dosering
Volwassenen en kinderen ouder dan 12 jaar dienen 1 zuigtablet op te zuigen voor verlichting van de keelpijn. U mag niet meer dan 6 zuigtabletten per dag gebruiken.
U mag Mucoangin Citroen niet langer dan 3 dagen achtereen gebruiken. Neem contact op met uw arts als u na 3 dagen nog steeds keelpijn heeft of als u hoge koorts heeft.
Uit klinisch onderzoek blijkt een snelle start van de werking (op zijn laatst binnen 20 minuten). De werking houdt minstens 3 uur aan.

Verantwoordelijk voor het in de handel brengen
Sanofi-Aventis Nederland BV
Kampenringweg 45 D-E
2803 PE  Gouda

Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.

Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.

Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te klikken dat u akkoord gaat.

Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder